1η ΟΜΑΔΑ ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Βιντεάκια στο τέλος της ανάρτησης
ΔΕΥΤΕΡΑ 15 ΙΟΥΝΙΟΥ
1η ΟΜΑΔΑ
1η
ΩΡΑ ΑΓΓΛΙΚΑ-άλλαξε
2η
ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Επανάληψη
Γεωμετρίας-Περίμετρος- Εμβαδόν.Να φέρουν μαζί τους μοιρογνωμόνιο, χάρακες και διαβήτη.
3η
ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Να γίνουν οι
ασκήσεις από το β΄Τεύχος Εργασιών Μαθηματικών
(σελ.15 + 18 +19+20+23).Να λύσετε 2 ασκήσεις ή προβλήματα από κάθε σελίδα.Οποιος θέλει και μπορεί να λύσει και τα παρακάτω προβλήματα
από τις «Ασκήσεις Δευτέρας-Τρίτης»
4η
ΩΡΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ Κανονικά
5η
ΩΡΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Να μάθουν όλους τους νομούς
και πρωτεύουσες από Θράκη
έως Πελοπόννησο.Να τα γράψουν
1 φορά σε ένα φύλλο και να
μου
τα δώσουν.Θα πούμε στο
σχολείο
βουνά, ποτάμια, λίμνες και σε
αυτά τα γεωγραφικά
διαμερίσματα.
1η ΟΜΑΔΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ
17 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
19 ΙΟΥΝΙΟΥ
1η
ΩΡΑ ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση σελ.63-81« Ο κύριός μου » για όσους/ες δεν διάβασαν.
Αντιγραφή+Ορθογραφία σελ.76 "Η άνοιξη...δρόμους"+ πίνακας με ρήματα+χρονικoύς συνδέσμους+προθέσεις.
Θα μπούμε στο βιβλίο Γλώσσας για τελευταίες ασκήσεις.
2η
ΩΡΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
3η- 4η ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ασκήσεις από το βιβλίο
Μαθηματικών
ΘΕΩΡΙΑ Βιβλίο β΄Τεύχος Μαθηματικών σελ.46+48+50
Ασκήσεις β' τεύχος Εργασιών σελ 41, ασκ.1+3
σελ. 43 ΟΛΗ
Να μπουν στο blog(πάνω αριστερά) να εξασκηθούν με το εικονικό μοιρογνωμόνιο και κατόπιν να κάνουν τις ασκήσεις.
5η
ΩΡΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
6η
ΩΡΑ ΓΛΩΣΣΑ Στο σχολείο θα γράψουμε
Σκέφτομαι
& Γράφω
«Πάμε για
ορθοπεταλιές!»
1η
-2η ΩΡΑ ΓΛΩΣΣΑ Ανάγνωση
σελ.82-89 «Ο κύριός μου»
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ πίνακας με ρήματα παρακάτω, ασκήσεις από τη φωτοτυπία: σελ.1 ασκ για το "πολύ", σελ.2 ασκ 3, σελ 5 ασκ.1
Να ολοκληρωθεί το Σκέφτομαι και Γράφω για το ποδήλατο.
3η
– 4η ΩΡΑ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρουσίαση κεφαλαίου Άλωσης
της
Πόλης και περιληπτικά (10-12 σειρές)τα υπόλοιπα κεφάλαια από τα παιδιά.
Έστειλα φωτο με κάποια σημαντικά σημεία από τα κεφάλαια αυτά σε messenger & viber.
Διαδικτυακό μάθημα την Πέμπτη 11.00-12.00.Webex
5η
ΩΡΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
6η
ΩΡΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
Μαθηματικά:Θα μπουν εξτρά προβλήματα Γεωμετρίας σε blog και e-me.Να τα λύσει όποιος/α
θέλει...
2η ΟΜΑΔΑ ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ
ΤΡΙΤΗ
16 ΙΟΥΝΙΟΥ - 2η ΟΜΑΔΑ
1η-2η
ΩΡΑ ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση σελ.63-81« Ο κύριός μου » για όσους/ες δεν διάβασαν.
Αντιγραφή+Ορθογραφία
σελ.76 "Η άνοιξη...δρόμους"+ πίνακας με ρήματα+χρονικούς συνδέσμους+προθέσεις.
Θα μπούμε στο βιβλίο για τελευταίες ασκήσεις.
3η-4η
ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ξεκινάμε Γεωμετρία-Περίμετρος-Εμβαδόν.
Να φέρουν μαζί τους μοιρογνωμόνιο, χάρακες και διαβήτη.
Να γίνουν οι ασκήσεις
από το β΄Τεύχος Εργασιών Μαθηματικών
(σελ.15 + 18 +19+20+23).
Να λύσετε 2 ασκήσεις ή
προβλήματα από κάθε σελίδα.
Οποιος θέλει και μπορεί να
λύσει και τα παρακάτω προβλήματα από τις «Ασκήσεις Δευτέρας-Τρίτης»
5η
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
6η
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Να μάθουν όλους τους νομούς
και πρωτεύουσες από Θράκη
έως Πελοπόννησο.Να τα
γράψουν
1 φορά σε ένα φύλλο και να
μου
τα δώσουν.Θα πούμε στο σχολείο
βουνά, ποτάμια, λίμνες και σε
αυτά τα γεωγραφικά
διαμερίσματα.
ΠΕΜΠΤΗ
18 ΙΟΥΝΙΟΥ
- 2η ΟΜΑΔΑ
1η-2η ΩΡΑ ΓΛΩΣΣΑ
Τελειώνουμε ασκήσεις από
το βιβλίο Γλώσσας γ΄Τεύχος:
σελ. 15 ασκ.3, σελ.16 ασκ 4, σελ.20 πινακάκι με αριθμητικά,
σελ.45 προετοιμασία διαφήμισης(μέσα στην τάξη), σελ.47 ασκ 8,
σελ.60 ασκ.4. ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ +ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΡΗΜΑΤΩΝ (πίνακας παρακάτω).
3η- ΩΡΑ ΙΣΤΟΡΙΑ + Μαθηματικά ασκήσεις ΘΕΩΡΙΑ Βιβλίο β΄Τεύχος Μαθηματικών σελ.46+48+50
Ασκήσεις β' τεύχος Εργασιών σελ 41, ασκ.1+3, σελ. 43 ΟΛΗ
Να μπουν στο blog(πάνω αριστερά) να εξασκηθούν με το εικονικό μοιρογνωμόνιο και κατόπιν να κάνουν τις ασκήσεις.
Παρουσίαση κεφαλαίου Άλωσης
της
Πόλης και περιληπτικά τα
υπόλοιπα κεφάλαια από τα παιδιά.
4η ΩΡΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
5η ΩΡΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
6η ΩΡΑ Ιστορία συνέχεια…
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12.ΟΟ-13.00
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΡΗΜΑΤΩΝ
αρρωσταίνω
αρρώστια, άρρωστος
άρρωστος-η-ο
αρρωστημένος-η-ο
μαθαίνω
μάθημα, μαθητής, μαθήτρια
μαθημένος-η-ο
ανοίγω
άνοιγμα
ανοιγμένος-η-ο
κλείνω
κλείσιμο
κλεισμένος-η-ο
κοιτάζω
κοίταγμα
μοιράζω
μοίρασμα
μοιρασμένος-η-ο
καίω
κάψιμο
καμένος-η-ο
κλαίω
κλάψιμο,κλάμα
κλαμένος-η-ο
φταίω
φταίξιμο,φταίχτης
φταίχτης
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ-ΤΡΙΤΗΣ
ΒΙΝΤΕΟ- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ
αυτά τα γεωγραφικά
διαμερίσματα.
1η ΟΜΑΔΑ
ΤΕΤΑΡΤΗ
17 ΙΟΥΝΙΟΥ
|
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
19 ΙΟΥΝΙΟΥ
|
1η
ΩΡΑ ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση σελ.63-81« Ο κύριός μου » για όσους/ες δεν διάβασαν.
Αντιγραφή+Ορθογραφία σελ.76 "Η άνοιξη...δρόμους"+ πίνακας με ρήματα+χρονικoύς συνδέσμους+προθέσεις.
Θα μπούμε στο βιβλίο Γλώσσας για τελευταίες ασκήσεις.
2η
ΩΡΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
3η- 4η ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ασκήσεις από το βιβλίο
Μαθηματικών
ΘΕΩΡΙΑ Βιβλίο β΄Τεύχος Μαθηματικών σελ.46+48+50
Ασκήσεις β' τεύχος Εργασιών σελ 41, ασκ.1+3 σελ. 43 ΟΛΗ Να μπουν στο blog(πάνω αριστερά) να εξασκηθούν με το εικονικό μοιρογνωμόνιο και κατόπιν να κάνουν τις ασκήσεις.
5η
ΩΡΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
6η
ΩΡΑ ΓΛΩΣΣΑ Στο σχολείο θα γράψουμε
Σκέφτομαι
& Γράφω
«Πάμε για
ορθοπεταλιές!»
|
1η
-2η ΩΡΑ ΓΛΩΣΣΑ Ανάγνωση
σελ.82-89 «Ο κύριός μου»
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ πίνακας με ρήματα παρακάτω, ασκήσεις από τη φωτοτυπία: σελ.1 ασκ για το "πολύ", σελ.2 ασκ 3, σελ 5 ασκ.1
Να ολοκληρωθεί το Σκέφτομαι και Γράφω για το ποδήλατο.
3η
– 4η ΩΡΑ ΙΣΤΟΡΙΑ Παρουσίαση κεφαλαίου Άλωσης
της
Πόλης και περιληπτικά (10-12 σειρές)τα υπόλοιπα κεφάλαια από τα παιδιά.
Έστειλα φωτο με κάποια σημαντικά σημεία από τα κεφάλαια αυτά σε messenger & viber.
Διαδικτυακό μάθημα την Πέμπτη 11.00-12.00.Webex
5η
ΩΡΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
6η
ΩΡΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
Μαθηματικά:Θα μπουν εξτρά προβλήματα Γεωμετρίας σε blog και e-me.Να τα λύσει όποιος/α θέλει... |
2η ΟΜΑΔΑ ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ
ΤΡΙΤΗ
16 ΙΟΥΝΙΟΥ - 2η ΟΜΑΔΑ
|
1η-2η
ΩΡΑ ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση σελ.63-81« Ο κύριός μου » για όσους/ες δεν διάβασαν.
Αντιγραφή+Ορθογραφία
σελ.76 "Η άνοιξη...δρόμους"+ πίνακας με ρήματα+χρονικούς συνδέσμους+προθέσεις.
Θα μπούμε στο βιβλίο για τελευταίες ασκήσεις.
3η-4η
ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ξεκινάμε Γεωμετρία-Περίμετρος-Εμβαδόν.
Να γίνουν οι ασκήσεις
από το β΄Τεύχος Εργασιών Μαθηματικών
(σελ.15 + 18 +19+20+23).
Να λύσετε 2 ασκήσεις ή
προβλήματα από κάθε σελίδα.
Οποιος θέλει και μπορεί να
λύσει και τα παρακάτω προβλήματα από τις «Ασκήσεις Δευτέρας-Τρίτης»
5η
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
6η
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Να μάθουν όλους τους νομούς
και πρωτεύουσες από Θράκη
έως Πελοπόννησο.Να τα
γράψουν
1 φορά σε ένα φύλλο και να
μου
τα δώσουν.Θα πούμε στο σχολείο
βουνά, ποτάμια, λίμνες και σε
αυτά τα γεωγραφικά
διαμερίσματα.
|
ΠΕΜΠΤΗ
18 ΙΟΥΝΙΟΥ
- 2η ΟΜΑΔΑ
|
1η-2η ΩΡΑ ΓΛΩΣΣΑ
Τελειώνουμε ασκήσεις από
το βιβλίο Γλώσσας γ΄Τεύχος:
σελ. 15 ασκ.3, σελ.16 ασκ 4, σελ.20 πινακάκι με αριθμητικά, σελ.45 προετοιμασία διαφήμισης(μέσα στην τάξη), σελ.47 ασκ 8, σελ.60 ασκ.4. ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ +ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΡΗΜΑΤΩΝ (πίνακας παρακάτω).
3η- ΩΡΑ ΙΣΤΟΡΙΑ + Μαθηματικά ασκήσεις ΘΕΩΡΙΑ Βιβλίο β΄Τεύχος Μαθηματικών σελ.46+48+50
Ασκήσεις β' τεύχος Εργασιών σελ 41, ασκ.1+3, σελ. 43 ΟΛΗ
Να μπουν στο blog(πάνω αριστερά) να εξασκηθούν με το εικονικό μοιρογνωμόνιο και κατόπιν να κάνουν τις ασκήσεις.
της
Πόλης και περιληπτικά τα
υπόλοιπα κεφάλαια από τα παιδιά.
4η ΩΡΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
5η ΩΡΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
6η ΩΡΑ Ιστορία συνέχεια…
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12.ΟΟ-13.00
|
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΡΗΜΑΤΩΝ
αρρωσταίνω
|
αρρώστια, άρρωστος
|
άρρωστος-η-ο
|
αρρωστημένος-η-ο
|
μαθαίνω
|
μάθημα, μαθητής, μαθήτρια
|
μαθημένος-η-ο
|
|
ανοίγω
|
άνοιγμα
|
ανοιγμένος-η-ο
|
|
κλείνω
|
κλείσιμο
|
κλεισμένος-η-ο
|
|
κοιτάζω
|
κοίταγμα
|
||
μοιράζω
|
μοίρασμα
|
μοιρασμένος-η-ο
|
|
καίω
|
κάψιμο
|
καμένος-η-ο
|
|
κλαίω
|
κλάψιμο,κλάμα
|
κλαμένος-η-ο
|
|
φταίω
|
φταίξιμο,φταίχτης
|
φταίχτης
|
|
ΕΙΔΗ ΤΡΙΓΩΝΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 7
Μαθήματα ενότητας
H γωνία ονοματίζεται με τρία κεφαλαία γράμματα, όπου το γράμμα της κορυφής μπαίνει στη μέση (ΑΟΒ ή ΒΟΑ), βάζοντας από πάνω του το σύμβολο της γωνίας (^).
Τα είδη των γωνιών είναι η οξεία, η ορθή και η αμβλεία. Η ορθή γωνία είναι 90 μοίρες, η οξεία γωνία είναι μικρότερη της ορθής και η αμβλεία μεγαλύτερη της ορθής.
Μονάδα μέτρησης των γωνιών είναι η γωνία μιας μοίρας, δηλαδή η μία από τις 90 ίσες γωνίες στις οποίες χωρίζεται η ορθή γωνία: 1 ορθή = 90 μοίρες και
1 μοίρα = 1/90 της ορθής
Το μέγεθος της γωνίας εξαρτάται από το άνοιγμα των πλευρών της και όχι από το μήκος των πλευρών της. Για να μετρήσουμε μία γωνία χρησιμοποιούμε το μοιρογνωμόνιο.
Μονάδα μέτρησης των γωνιών είναι η γωνία μιας μοίρας, δηλαδή η μία από τις 90 ίσες γωνίες στις οποίες χωρίζεται η ορθή γωνία: 1 ορθή = 90 μοίρες και
1 μοίρα = 1/90 της ορθής
Το μέγεθος της γωνίας εξαρτάται από το άνοιγμα των πλευρών της και όχι από το μήκος των πλευρών της. Για να μετρήσουμε μία γωνία χρησιμοποιούμε το μοιρογνωμόνιο.
Όταν ένα σχήμα μπορεί να χωριστεί με μια ευθεία γραμμή σε δυο τμήματα, έτσι ώστε το ένα τμήμα να είναι αντανάκλαση του άλλου, τότε το σχήμα αυτό είναι συμμετρικό ως προς άξονα συμμετρίας.
Ένα σχήμα μπορεί να έχει έναν ή και περισσότερους άξονες συμμετρίας.
Ένα σχήμα μπορεί να έχει έναν ή και περισσότερους άξονες συμμετρίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.